TERMÉKVISSZAKÜLDÉS
AZ ELÁLLÁSI JOG ÉS A KELLÉKSZAVATOSSÁGI,
VALAMINT A JÓTÁLLÁSI IGÉNY GYAKORLÁSÁNAK MENETE
Kedves Ügyfelünk,
Annak érdekében, hogy ügyfeleink minél könnyebben tudják jogaikat gyakorolni, létrehoztunk Önöknek egy termékvisszaküldési oldalt.
Amennyiben elállási jogával kíván élni vagy a termék működésével kapcsolatban kellékszavatossági, illetve jótállási igényét szeretné érvényesíteni, nincs más dolga, mint az ÚJ VISSZAKÜLDÉS gombra kattintani a Termékvisszaküldés oldalon és kitölteni a szükséges adatokat a megjelenő oldalon.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a visszaküldés rögzítése során a „*”-gal jelzett mezők kitöltése kötelező.
Az igény beküldése után automatikus értesítésben erősítjük meg a rögzítés tényét, majd kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot, és elindítjuk a folyamatot. A már visszaküldött termékéről és a hozzá kapcsolódó ügyintézés folyamatáról a VISSZAKÜLDÉS ELLENŐRZÉSE gombra kattintva tájékozódhat.
A termékvisszaküldési oldalon megadott személyes adatait kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatos ügyintézés céljából gyűjtjük, a megadott adatokat bizalmasan kezeljük.
Az elállási jog, a kellékszavatossági, valamint a jótállási igény gyakorlásának feltételeiről bővebb információt az Általános szerződési feltételekben olvashat.
Gyakran feltett kérdések:
1. Ki élhet elállási jogával?
A fogyasztónak minősülő vásárló élhet elállási jogával, tehát amennyiben cég vagy egyéni vállalkozó vásárolt webshopunkból, elállási joga nincsen.
2. Mikor élhetek elállási jogommal?
A termék vagy termékek átvételétől számított 14 napon belül.
3. Mikor nem élhetek elállási jogommal?
Vannak olyan termékek, amelyek esetében az eredeti csomagolás felbontása után elállási jogával nem élhet a fogyasztó. Néhány példa (a teljesség igénye nélkül):
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, pl.: fülhallgató, fejhallgató, headset, gamer headset, arcmaszk, fogkefe, fogkefefej, borotva, borotvafej, aktivitásmérő, okosóra, lázmérő, bőrradírozó, arc masszírozó, masszírozó, fejpárna, szappanadagoló, törölköző, szőrtelenítő, védőszemüveg, billentyűzetvédő stb.
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel pl.: autós illatosítók, kijelzővédő fólia stb.
4. Sérült, hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Kérjük, jelezze a problémát a Termékvisszaküldés oldalon, a megjegyzés mezőben tüntesse fel, mikor és milyen hibát észlelt. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.
5. Meghibásodott termék esetén milyen jogaim vannak?
A termék értékétől függően kellékszavatossági vagy jótállási jog illeti meg a fogyasztót.
6. Mikor nem élhetek panasszal a termék működésével kapcsolatban?
A kellékszavatossági, vagy a jótállási jog gyakorlására fennálló idő elévülése után, illetve minden olyan esetben, amikor a termék valamely külső behatás eredményeként romlik el, pl: a fülhallgató vízbe esik, az okos óra eltörik.
7. Kérdésem lenne az ügyfélszolgálathoz, de nem tudom elérni, az e-mailemre pedig két órán belül nem kaptam választ!
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon és e-mailben. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy mihamarabb a rendelkezésükre álljunk, de kérjük, hogy csak olyan kérdésekkel és problémákkal kapcsolatban keressék munkatársainkat, amelyekre a honlapunkon közzétett információk nem adtak megfelelő választ. Együttműködésüket köszönjük!